Få alle med…
Dagen nærmer sig… dagen for mødet, det vigtige møde… kommer alle? Hvem har egentlig tilmeldt sig? Få styr på mødet med et professionelt Tilmeldingssystem. Enkelt, online og brugervenligt for alle.
Når tilmeldingen er vigtig
Enhver planlægning med flere mennesker kræver god organisering og ikke mindst et overblik over, hvor mange og hvem, der kommer. Det behøver ikke at tage en masse af din tid at holde styr på tilmeldingerne – med et professionelt tilmeldingssystem kører det hele bare af sig selv. Alt information lægges i systemet, så de inviterede og de øvrige arrangører altid kan følge med.
Du kan tilpasse det geniale værktøj til lige netop det møde eller det event, du er i gang med at planlægge. Nogle informationer er forbeholdt arrangørerne, andre ledergruppen og de basale informationer skal ud til deltagerne.
Er der brug for svar på nogle spørgsmål inden deltagelse – eksempelvis hvem der ønsker at overnatte på lokationen i forbindelse med konferencen, eller hvem der ikke tåler gluten – så kan et sådan system uden problemer håndtere den individuelle kontakt med deltagerne.
Hvad bruges systemet til?
Tilmeldingssystemer kan bruges til at skabe overblik for dig, der står med ansvaret for planlægningen. Det kan når som helst vise dig status, og de fleste udbydere har også en app inkluderet, så du kan tilgå informationerne overalt.
Sådanne systemer er velegnede til planlægning af både de ugentlige personalemøder, den årlige julefrokost og store events som konferencer, seminarer og kurser. Det er nemt at have gang i planlægningen af flere events på samme tid – og med flere forskellige involverede.
Et tilmeldingssystem henvender sig primært til erhvervslivet, hvor en professionel planlægning er essentielt for en effektiv arbejdsgang både til hverdag og ved særlige anledninger. Alle kan bruge systemet og flere kan være aktive i planlægningen samtidig uden at vigtige informationer går tabt undervejs. Systemet bevarer kort sagt overblikket for dig.