Hvad kan jeg bruge Microsoft Excel til?
Microsoft Excel er en applikation, som tjener mange formål. De fleste mennesker, som til daglig arbejde på kontor – for eksempel inden for regnskab og finans, planning eller forretnings udvikling, har på et eller andet tidspunkt i løbet af deres professionelle liv stiftet bekendtskab med Microsoft Excel.
Microsoft Excel er en af de Microsoft Office applikationer, som spænder bredest hvad angår anvendelighed. Mange mennesker bruger kun de allermest simple og basale funktioner i Microsoft Excel, som for eksempel lægge sammen, trække fra, eller sortere efter alfabetet stigende eller faldende. Og så er der dem, som anvender avancerede formler til integration eller til data udtræk, som så kombineres på kryds og tværs af forskellige regneark og andre applikationer.
Det kan også lade sig gøre med Microsoft Excel at fremstille flotte grafiske repræsentationer – for eksempel diagrammer og grafer – til anskueliggørelse af tørre data og tal, som ellers kan virke fremmedgørende og vanskelige at overskue.
Hvor kan jeg lære at bruge Microsoft Excel?
Hvis du gerne vil lære mere om hvorledes Microsoft Excel kan gøre dit daglige arbejde lettere – og måske endda effektiviserer nogle af dine eksisterende arbejds procedurer, kan du med fordel tage et kig på det store og varierede udbud af Microsoft Excel kurser hos den danske kursus udbyder 4D.
Her finder du vel tilrettelagte og professionelle kurser i Microsoft Excel på alle niveauer, lige fra de tre basale og generelle grundkurser Excel grundlæggende, Excel udvidet og Excel avanceret til særdeles avancerede og specialiserede kurser så som Excel VBA Programmering grundlæggende og udvidet Dashboards i Excel, Pivottabeller i Excel, Dynamiske diagrammer i Excel, Excel og databaser, Business Intelligence (BI) med Excel PowerPivot på såvel grundlæggende som udvidet niveau.
Ud over disse fast tilrettelagte Excel kurser kan 4D også tilbyde særligt tilrettelagte kurser og workshops omkring Microsoft Excel – læs mere på 4d.dk