Sådan får du gratis reklame og omtale for dit firma med kloakservice!

24 September 2019 Anders Lundtang Hansen

editorial

Lyder det for godt til at være sandt, at man kan få gratis omtale og reklame for ens firma, der begår sig med kloakservice?

Det er faktisk ikke science fiction, og det er noget, som mange mennesker og specielt firmaer benytter sig af.

Søg for eksempel efter følgende firma og bemærk, om resultaterne efter dem på søgemaskinerne passer med det, vi skal til at beskrive: https://sugogspul.dk/spuling-rensning.html

Dette er nemlig et konkret firma, der arbejder med kloakservice i mange forskellige former, og det kan ikke udelukkes, at de har udnyttet denne metode før, agter at gøre det, har konkrete planer om det og måske gør det ude i fremtiden (igen).

Faktisk er det ikke så svært, og man får endda andre mennesker til at gøre det for en, uden man skal betale noget for det andet end lidt af ens egen tid.

Dog er man ikke altid herre over det konkrete resultat ned til mindste beskrivelse, så her skal man håbe, man har en god kontakt eller har erfaringer fra andre instanser eller kan få hjælp til det.

Helt konkret handler det om, at man tager fat i de lokale medier fra de skrevne til TV-stationer, radio og nettet og pitcher en historie for dem.

Store firmaer gør dette med pressemeddelelser, og den slags ender ofte i de landsdækkende aviser og TV, men små firmaer laver også den slags – her kan vinklen så være noget lokalt.

Det kan være, man har tilbud på noget, har slået sig sammen med nogle andre lokaldrivende, omtale ens historie eller andet.

Ofte får man resultatet til tjek hos den udsendte journalist eller dér, hvor man skal hen for at medvirke i historien.

Heldigvis er historien her en positiv ting, da man selv har taget fat i medierne og ikke er blevet omtalt på grund af noget negativt.

Som sagt koster dette ikke særligt meget og er noget, som mange benytter sig af – er du den næste?

More articles